*** zen *** - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Martijn en Tamara - WaarBenJij.nu *** zen *** - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Martijn en Tamara - WaarBenJij.nu

*** zen ***

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Tamara

17 December 2016 | Sri Lanka, Sri Lanka

Het is even stil geweest op onze blog... En hier, in Ranna (dichtbij de strandplaats Tangalle)... En in ons hoofd. Na twee onwijs leuke, indrukwekkende en drukke weken sluiten wij onze reis af aan het strand. Waar wij 3 nachten bij het rustige Tangalle hadden gepland en daarna nog 2 nachten in het drukkere strandplekje Unawatuna, hebben wij besloten ons verblijf in Tangalle te verlengen naar 5 nachten. Unawatuna slaan we over. Waar we nu zitten is zo'n op en top tropisch plekje en het is hier zo rustig, dat we helemaal ontspannen zijn en even niet meer van A naar B willen reizen ;-) We verblijven in een resort aan het strand, met een zwembad. Het is kleinschalig, maximaal zo'n 12 mensen inclusief wijzelf. Ontbijt, lunch en diner wordt vers gemaakt. Het is maar net wat er op de markt in de buurt te krijgen is. Veel soep, vis en curry's op het menu. Het strand is verlaten. Mooi voor een strandwandeling, fotoshoot en om ons kleurtje bij te werken. Het is heet, dus soms moeten we in actie komen om een duik in het zwembad te nemen. Daar eenmaal aangekomen kunnen we gelukkig rustig op de rand van het zwembad hangen, zodat we toch die heerlijke rust kunnen bewaken ;-) Het enige wat onrustig is op deze heerlijke plek in Sri Lanka is de zee. Die is ruig, met hoge golven die neerslaan op het witte zandstrand. Maar, die constante golfbeweging is ook wel weer... Hoe zullen we het noemen? ... Rustgevend.

Waar halen we de tijd vandaan om deze blog te schrijven, horen wij jullie denken. Nou, momenteel trekt er een tropische onweersbui voorbij. Vandaar! Geen zorgen, de zon laat zich alweer bijna zien ;-)

Kus van ons!

• 17 December 2016 - 16:14

Dick En Heidi:

Hoi Tamara en Martijn, wat een mooie afwisselende vakantie hebben jullie! en nog een kleine week voor de boeg. Zo'n regenbui lijkt me een lekkere opfrisser na alle zon die jullie hebben gehad. Liefs, Papa en Heidi.