Balibelly... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Martijn en Tamara - WaarBenJij.nu Balibelly... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Martijn en Tamara - WaarBenJij.nu

Balibelly...

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Tamara

04 Mei 2016 | Indonesië, Ubud

Lieve trouwe fans :-) Hier weer even een update, dit keer wat korter, vanaf het eiland Bali. Waar Martijn de ochtend van de Ijen vulkaan zich niet zo goed voelde, heb ik het de volgende dag overgenomen. Ik zal jullie de details besparen. Laten we het erop houden dat ik werk als een sap-centrifuge... (Ik laat jullie fantasie even de 'vrije loop' ;-)). We zouden 2 nachten in Ubud zijn, dat zijn er 3 geworden. De reis naar het eiland Gili Meno gaat helaas niet door. Een bootreis gaat op deze manier verre van prettig zijn. Vandaag gaan we van Ubud naar Sanur, waar we van een hotel met zwembad kunnen genieten en het strand. Vanuit Sanur kunnen we met de boot heen en weer naar Nusa Lembongan, ook een tropisch eilandje, dichtbij de kust van Bali. Dat is over 2 nachten, dus ik hoop dat ik dan wat ben opgeknapt.

Alhoewel Martijn zich niet 100% voelt, gaat het met hem wel ok. Hij heeft dan ook de dagen in Ubud gezellig ingevuld met Rens (komt dat nou precies even goed uit). Op de scooter zijn zij naar de Olifantengrot geweest (dit betreft geen grot met echte olifanten, maar een grot waarvan het buitenaanzicht door beeldhouwkunst is versierd met olifantjes en waarin ook enkele beelden te zien zijn) en lunchen en avondeten hebben zij afgewisseld met af en toe wat shoppen (wat leuke hebbedingetjes en de nodige bananen, cola en water voor mij). De Bintang biertjes vinden gretig aftrek op het terras voor onze bed&breakfast bungalow, terwijl ik lig te slapen. Al met al: niet perfect, maar naar omstandigheden goed.

Ik heb op verzoek van mijn zwager Rik :-) nog wat foto's bij het vorige verslag geplaatst en we zullen de komende dagen ook weer wat foto's met de mobiel maken zodat we die kunnen delen met jullie. Als we ons allebei foto-geschikt voelen. De uitgebreide wow-foto's-sessie volgt natuurlijk in NL.

Bedankt voor jullie reacties & appjes steeds, super gezellig en leuk! Tot later!

  • 06 Mei 2016 - 20:52

    Marieke:

    Hoop dat het snel beter gaat met jullie beiden en dat jullie kunnen genieten van de laatste paar dagen op Bali. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn en Tamara

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4267

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 21 December 2016

Sri Lanka

19 April 2016 - 12 Mei 2016

Indonesië

Landen bezocht: